Forside Nyheder Kontakt | |
Hvordan arbejder vi ?
Produkter Kvalitative Face-to-Face interviews Kvalitative telefoninterviews Kvalitative Hall Test interviews Kvalitative interviews som Mail surveys og selvudfyldelsesskemaer Fokusgrupper Kvalitative dybdeinterviews Kvalitative interviews som e-Speed, Internet Panel og Online interviews Medical Research Praktiserende læger Speciallæger Hospitalslæger Sygeplejersker og specialsygeplejersker Patienter med særlige diagnoser Tandlæger Dyrlæger Consumer Insight Research 5 Eksperter/ læge specialister/ beslutningstagere i én times mini fokus gruppe Qualitative and Test Interview Laboratory and Field Fenestra Medical Research Experts Fenestras kvantitative markedsanalyse ekspert |
Consumer Insight Research Consumer Insight Research Kan jo være mange ting. Men først og fremmest betyder det, at du kommer tæt på din målgruppe hvad enten den er forbrugere eller specialister. Consumer Insight projekter kan betyde af vores researchere følger en forbruger eller en familie, mens de foretager forbruget. Forbrugsvalget eller forbrugeradfærden kommenteres løbende af forbrugeren selv. Forløbet optages på dvd. FENESTRA researcheren skriver en kort power point gennemgang forløbet med dvd klip der illustrerer konklusionerne. Man kan ofte blive overrasket over forbrugerens måde at forbruge et produkt på og de begrundelser forbrugeren giver kan ændre på markedsføringen. Måske bruges produktet på en lidt anden måde end forventet? FENESTRA gennemfører Consumer Insight projekter fra 5000 kr. excl moms for en consumer probe med 6-7 forbrugere inkl. in-home interviews. |
Fynsvej 15 • København • 2800 Lyngby • Tlf: 40 41 52 90 • e-mail: mail@fenestra.dk |