Forside Nyheder Kontakt | |
Hvordan arbejder vi ?
Produkter Kvalitative Face-to-Face interviews Kvalitative telefoninterviews Kvalitative Hall Test interviews Kvalitative interviews som Mail surveys og selvudfyldelsesskemaer Fokusgrupper Kvalitative dybdeinterviews Kvalitative interviews som e-Speed, Internet Panel og Online interviews Medical Research Praktiserende læger Speciallæger Hospitalslæger Sygeplejersker og specialsygeplejersker Patienter med særlige diagnoser Tandlæger Dyrlæger Consumer Insight Research 5 Eksperter/ læge specialister/ beslutningstagere i én times mini fokus gruppe Qualitative and Test Interview Laboratory and Field Fenestra Medical Research Experts Fenestras kvantitative markedsanalyse ekspert |
Hall Test FENESTRA er erfarne Hall Testere. Vi gennemfører Hall Test interviews med trænede interviewere primært i og ved indkøbscentre, mens også i gågader, udstillingshaller, museer, turistseværdigheder, stadions o.l. Metoden er hurtig, præcis og effektiv både til afgrænsede målgrupper og bredere udsnit af befolkningen. Unik til recognition dvs. hvor respondenterne skal genkende et mærke, logo eller billede. Respondenterne husker mere end de kan svare på, når man spørger dem. Det kommer frem når man viser produkt, billede, logo, annonce osv. Det giver fuld recall og bedre måling af erindring end andre interviewmetoder, der kun er baseret på ord/spørgsmål. Velegnet til test ved visning og prøvning af materiale og produkter. Respondenterne kan f.eks. smage på, snuse til og føle på produkter. Hall Test undersøgelser kan gennemføres på 1-2 uger fra projektstart. Prisniveau: Fra kr. 15.000 Typisk: Kr. 50.000 |
Fynsvej 15 • København • 2800 Lyngby • Tlf: 40 41 52 90 • e-mail: mail@fenestra.dk |