Hvordan arbejder vi ?

Produkter

Face-to-Face interviews

Telefoninterviews

Hall Test

Mail surveys og
selvudfyldelsesskemaer


Fokusgrupper

Kvalitative
dybdeinterviews


e-Speed, Internet Panel
og Online interviews


Medical Research

Praktiserende læger

Speciallæger

Hospitalslæger

Sygeplejersker og specialsygeplejersker

Patienter med særlige diagnoser

Tandlæger

Dyrlæger

Consumer Insight Research

5 Eksperter/ læge specialister/ beslutningstagere i én times mini fokus gruppe

Qualitative and Test Interview Laboratory and Field

Fenestra Medical Marketing Research presentation






Fokusgrupper

Fokusgrupper uden kundeovervågning
8 deltagere fra målgruppen. Varighed 2 timer. Video optaget. Trænet moderator.
Spørgeguide leveres af kunde på dansk eller engelsk.

Prisniveau: fra kr. 25.000 (én Fokus Gruppe)
Typisk: kr. 45.000 (to Fokus Grupper)

Ekstra: Topline rapport på dansk eller engelsk på 5-6 sider.



Fokusgrupper med One-Way-Mirror
8 deltagere fra målgruppen. To en halv times varighed. Video optaget. Professionel og erfaren moderator.
FENESTRA ’s moderator udformer spørgeguide ud fra din brief/dit input.
One-Way-Mirror lokale til kundeovervågning. Kundeforplejning: sandwich, vand+kaffe og kage

Prisniveau: fra kr. 35.000 (én Fokus Gruppe)
Typisk: kr. 60.000 (to Fokus Grupper)

Ekstra: Management summary og detailresultater på dansk eller engelsk på 10-15 sider.
Mulighed for tilkøb af simultan tolkning på engelsk. Mulighed for at følge gruppen på din egen computer online på dit kontor/hjemme med FocusVision eller lignende.
Fynsvej 15 København 2800 Lyngby Tlf: 40 41 52 90 e-mail: mail@fenestra.dk