Forside Nyheder Kontakt | |
Hvordan arbejder vi ?
Produkter Kvalitative Face-to-Face interviews Kvalitative telefoninterviews Kvalitative Hall Test interviews Kvalitative interviews som Mail surveys og selvudfyldelsesskemaer Fokusgrupper Kvalitative dybdeinterviews Kvalitative interviews som e-Speed, Internet Panel og Online interviews Medical Research Praktiserende læger Speciallæger Hospitalslæger Sygeplejersker og specialsygeplejersker Patienter med særlige diagnoser Tandlæger Dyrlæger Consumer Insight Research 5 Eksperter/ læge specialister/ beslutningstagere i én times mini fokus gruppe Qualitative and Test Interview Laboratory and Field Fenestra Medical Research Experts Fenestras kvantitative markedsanalyse ekspert |
e-Speed, Internet Panel og Online interviews Adm.direktør Ivan Dybdal, FENESRA Research gennemførte allerede I 1997 den første online interviewundersøgelse i Danmark bl.a. for Dagbladet Børsen og TDC. Samme år indregistrerede han varemærket InternetBussen og gennemførte som den første i Danmark omnibusundersøgelser på Internettet. Han var derudover aktiv i opstarten af en Internet analysevirksomhed. Vi har ført dette videre i FENESTRA og kan tilbyde nogle stærke produkter e-Speed Her kan du I løbet af et døgn få en hurtig tilbagemelding fra repræsentativt udvalgte danskere, der er på FENESTRA's e Speed. En god begyndelse, der giver feedback på produkter og synspunkter. Prisniveau: Fra kr. 5.000 Typisk: Kr. 10.000 Internet Panel Her kan du gennemføre en stor eller mindre interviewundersøgelse om din problemstilling med en defineret målgruppe. Kan gennemføres i løbet af 1-2 uger f.eks. med tilbagemelding fra 300 fra din målgruppe, repræsentativt udvalgt på panelet. Prisniveau: Fra kr. 10.000 Typisk: Kr. 25.000 Online interviews Vi har stor erfaring i at gennemføre ad hoc online undersøgelser, hvor udvalgte målgrupper f.eks. beslutningstagere eller forbrugere interviewes med et spørgeskema online, hvor respondenten har unik adgang og spørgeskemaet er "hemmeligt" for uvedkommende. Kunden leverer navne og e-mailadresser på målgruppen eller vi finder dem (hvis det er muligt). Både mindre undersøgelser og større undersøgelser, hvor der kan stilles både lukkede og åbne spørgsmål, vises billeder f.eks. annoncer og i egnede tilfælde videosekvenser. Undersøgelsen kan gennemføres indenfor 1-2 uger. Prisniveau: Fra kr. 15.000 Typisk: Kr. 40.000 |
Fynsvej 15 • København • 2800 Lyngby • Tlf: 40 41 52 90 • e-mail: mail@fenestra.dk |