Hvordan arbejder vi ?

Produkter

Kvalitative
Face-to-Face interviews


Kvalitative
telefoninterviews


Kvalitative Hall Test
interviews


Kvalitative interviews
som Mail surveys og
selvudfyldelsesskemaer


Fokusgrupper

Kvalitative
dybdeinterviews


Kvalitative interviews
som e-Speed,
Internet Panel og Online interviews


Medical Research

Praktiserende læger

Speciallæger

Hospitalslæger

Sygeplejersker og specialsygeplejersker

Patienter med særlige diagnoser

Tandlæger

Dyrlæger

Consumer Insight Research

5 Eksperter/ læge specialister/ beslutningstagere i én times mini fokus gruppe

Qualitative and Test Interview Laboratory and Field

Fenestra Medical Research Experts

Fenestras kvantitative markedsanalyse ekspert






e-Speed, Internet Panel og Online interviews

Adm.direktør Ivan Dybdal, FENESRA Research gennemførte allerede I 1997 den første online interviewundersøgelse i Danmark bl.a. for Dagbladet Børsen og TDC. Samme år indregistrerede han varemærket InternetBussen og gennemførte som den første i Danmark omnibusundersøgelser på Internettet. Han var derudover aktiv i opstarten af en Internet analysevirksomhed.

Vi har ført dette videre i FENESTRA og kan tilbyde nogle stærke produkter

e-Speed
Her kan du I løbet af et døgn få en hurtig tilbagemelding fra repræsentativt udvalgte danskere, der er på FENESTRA's e Speed. En god begyndelse, der giver feedback på produkter og synspunkter.

Prisniveau: Fra kr. 5.000
Typisk: Kr. 10.000

Internet Panel
Her kan du gennemføre en stor eller mindre interviewundersøgelse om din problemstilling med en defineret målgruppe. Kan gennemføres i løbet af 1-2 uger f.eks. med tilbagemelding fra 300 fra din målgruppe, repræsentativt udvalgt på panelet.

Prisniveau: Fra kr. 10.000
Typisk: Kr. 25.000

Online interviews
Vi har stor erfaring i at gennemføre ad hoc online undersøgelser, hvor udvalgte målgrupper f.eks. beslutningstagere eller forbrugere interviewes med et spørgeskema online, hvor respondenten har unik adgang og spørgeskemaet er "hemmeligt" for uvedkommende.

Kunden leverer navne og e-mailadresser på målgruppen eller vi finder dem (hvis det er muligt).

Både mindre undersøgelser og større undersøgelser, hvor der kan stilles både lukkede og åbne spørgsmål, vises billeder f.eks. annoncer og i egnede tilfælde videosekvenser.

Undersøgelsen kan gennemføres indenfor 1-2 uger.

Prisniveau: Fra kr. 15.000
Typisk: Kr. 40.000
Fynsvej 15 København 2800 Lyngby Tlf: 40 41 52 90 e-mail: mail@fenestra.dk