Hvordan arbejder vi ?

Produkter

Kvalitative
Face-to-Face interviews


Kvalitative
telefoninterviews


Kvalitative Hall Test
interviews


Kvalitative interviews
som Mail surveys og
selvudfyldelsesskemaer


Fokusgrupper

Kvalitative
dybdeinterviews


Kvalitative interviews
som e-Speed,
Internet Panel og Online interviews


Medical Research

Praktiserende læger

Speciallæger

Hospitalslæger

Sygeplejersker og specialsygeplejersker

Patienter med særlige diagnoser

Tandlæger

Dyrlæger

Consumer Insight Research

5 Eksperter/ læge specialister/ beslutningstagere i én times mini fokus gruppe

Qualitative and Test Interview Laboratory and Field

Fenestra Medical Research Experts

Fenestras kvantitative markedsanalyse ekspert






Mail surveys og selvudfyldelsesskemaer

Selvudfyldelsesskemaer er en meget nem og anvendelig metode til en afgrænset eller på forhånd defineret målgruppe, der ønskes interviewet. Respondenter har frihed til at udfylde spørgeskemaet, når hun vedkommende har tid og lejlighed til det. Det er nemt og bekvemt for respondenten, der ofte synes det er sjovt at sidde og sætte kryds ved deres viden, adfærd og meninger. Spørgeskemaet uddeles ellers sendes med post og samles ind eller sendes ind med post og den lukkede kuvert (og postvæsenet) kan sørge for anonymiteten. Der kan i udstrakt grad vises billeder, produkter, logoer og annoncer. Det at respondenter giver sig god tid og ikke skal jage igennem spørgsmålene kan være en stor fordel også ved mere komplekse emner.

Undersøgelser ved Mail surveys og selvudfyldelsesskemaer kan gennemføres indenfor:
  • Selvudfyldelsesskemaer, der udleveres og indsamles efter udfyldelse: 3-4 dage
  • Mail surveys med postudsendelse og respondentsvar med post: 1-2 uger.
Prisniveau: Fra kr. 10.000
Typisk: Kr. 40.000
Fynsvej 15 København 2800 Lyngby Tlf: 40 41 52 90 e-mail: mail@fenestra.dk