Forside Nyheder Kontakt | |
Hvordan arbejder vi ?
Produkter Kvalitative Face-to-Face interviews Kvalitative telefoninterviews Kvalitative Hall Test interviews Kvalitative interviews som Mail surveys og selvudfyldelsesskemaer Fokusgrupper Kvalitative dybdeinterviews Kvalitative interviews som e-Speed, Internet Panel og Online interviews Medical Research Praktiserende læger Speciallæger Hospitalslæger Sygeplejersker og specialsygeplejersker Patienter med særlige diagnoser Tandlæger Dyrlæger Consumer Insight Research 5 Eksperter/ læge specialister/ beslutningstagere i én times mini fokus gruppe Qualitative and Test Interview Laboratory and Field Fenestra Medical Research Experts Fenestras kvantitative markedsanalyse ekspert |
Mail surveys og selvudfyldelsesskemaer Selvudfyldelsesskemaer er en meget nem og anvendelig metode til en afgrænset eller på forhånd defineret målgruppe, der ønskes interviewet. Respondenter har frihed til at udfylde spørgeskemaet, når hun vedkommende har tid og lejlighed til det. Det er nemt og bekvemt for respondenten, der ofte synes det er sjovt at sidde og sætte kryds ved deres viden, adfærd og meninger. Spørgeskemaet uddeles ellers sendes med post og samles ind eller sendes ind med post og den lukkede kuvert (og postvæsenet) kan sørge for anonymiteten. Der kan i udstrakt grad vises billeder, produkter, logoer og annoncer. Det at respondenter giver sig god tid og ikke skal jage igennem spørgsmålene kan være en stor fordel også ved mere komplekse emner. Undersøgelser ved Mail surveys og selvudfyldelsesskemaer kan gennemføres indenfor:
Typisk: Kr. 40.000 |
Fynsvej 15 • København • 2800 Lyngby • Tlf: 40 41 52 90 • e-mail: mail@fenestra.dk |