Forside Nyheder Kontakt | |
Hvordan arbejder vi ?
Produkter Kvalitative Face-to-Face interviews Kvalitative telefoninterviews Kvalitative Hall Test interviews Kvalitative interviews som Mail surveys og selvudfyldelsesskemaer Fokusgrupper Kvalitative dybdeinterviews Kvalitative interviews som e-Speed, Internet Panel og Online interviews Medical Research Praktiserende læger Speciallæger Hospitalslæger Sygeplejersker og specialsygeplejersker Patienter med særlige diagnoser Tandlæger Dyrlæger Consumer Insight Research 5 Eksperter/ læge specialister/ beslutningstagere i én times mini fokus gruppe Qualitative and Test Interview Laboratory and Field Fenestra Medical Research Experts Fenestras kvantitative markedsanalyse ekspert |
Personlige Face-to-Face interviews FENESTRA gennemfører personlige Face-to-Face interviews med trænede interviewere. Der kan anvendes alle mulige visuelle stimuli som visning af billeder osv. Produkttest kan også indgå i interviewet f.eks. ved smagstest og funktionstest af produkt. Spørgeskemaet kan være kort eller lang alt efter formålet eller det kan være i to eller flere dele f.eks. i forbindelse med produkttest, hvor der interviewes ved udlevering af produkt og igen efter test forbrug i hjem eller virksomhed. Spørgeskemaet kan indeholde åbne og lukkede spørgsmål, skalakortvisning og visning af billeder o.l. FENESTRA gennemfører personlige Face-to-Face interviews over hele landet ud fra en stikprøve leveret af dig eller vi kan selv udtrække en stikprøve. Databehandling og analyserapport med gennemgang af resultater og konklusioner leveres. Prisniveau: Fra kr. 15.000 Typisk: Kr. 60.000 |
Fynsvej 15 • København • 2800 Lyngby • Tlf: 40 41 52 90 • e-mail: mail@fenestra.dk |