Forside Nyheder Kontakt | |
Hvordan arbejder vi ?
Produkter Kvalitative Face-to-Face interviews Kvalitative telefoninterviews Kvalitative Hall Test interviews Kvalitative interviews som Mail surveys og selvudfyldelsesskemaer Fokusgrupper Kvalitative dybdeinterviews Kvalitative interviews som e-Speed, Internet Panel og Online interviews Medical Research Praktiserende læger Speciallæger Hospitalslæger Sygeplejersker og specialsygeplejersker Patienter med særlige diagnoser Tandlæger Dyrlæger Consumer Insight Research 5 Eksperter/ læge specialister/ beslutningstagere i én times mini fokus gruppe Qualitative and Test Interview Laboratory and Field Fenestra Medical Research Experts Fenestras kvantitative markedsanalyse ekspert |
Kvalitative dybdeinterviews Er din problemstilling egnet til kvalitative dybdeinterviews eller kræver den det ligefrem? Er der behov for at gå i dybden i respondentens bevidsthed og analysere alt hvad der er af viden, holdninger og ønsker? Lige anvendelig til forbrugere som til beslutningstagere. Test af nye produkter og kommunikation og forberedelse af kampagne og markedsføring. Der gennemføres en række kvalitative dybdeinterviews med udvalgte fra målgruppen. Projektive teknikker anvendes med stor erfaring og ekspertise. Rapporteringen er præcis og ind til benet med klare konklusioner. Udføres af erfarne kvalitative researchere. Prisniveau: Fra kr. 15.000 Typisk: Kr. 40.000 |
Fynsvej 15 • København • 2800 Lyngby • Tlf: 40 41 52 90 • e-mail: mail@fenestra.dk |